RENOMATIC indeholder en selvbetjeningsløsning, hvor borgere og virksomheder kan søge information og kommunikere med affaldsadministrationen.
Alt er samlet under kundens adresse og giver dermed et hurtigt overblik.
Få besked via selvbetjening
Gennem selvbetjeningsløsningen er det muligt at tilmelde sig SMS/e-mail varsel, der udsendes før de planlagte tømninger. Tilmeldte kunder kan desuden modtage aktuel driftsinformation via SMS/e-mail.
Derudover kan du:
Se tømmekalender
Oprette henvendelse
Oprette reklamation
Bestille efter behov afhentning
Finde nærmeste genbrugsstationer og genbrugscentre
Se sorteringsguide
Bestille beholdervask
Vise vejninger (NemID login)
Vise regning (NemID login)
Vise ikke udførte tømninger med billede (NemID login)
Tilgå affalds app interface (Open Experience)
Hvordan tilgår man selvbetjeningen?
Til betjening af borgerne og virksomhederne indeholder RENOMATIC en webløsning kaldet ”Mine Sider”. Webløsningen er tæt integreret med RENOMATIC og herfra kan alle henvendelser fra borgere og virksomheder styres via webløsningen ud fra fleksible skabeloner.