Selvbetjening

Få et overblik over ordninger og se tømmekalender med selvbetjeningsløsningen​

Integreret selvbetjeningsløsning

RENOMATIC indeholder en selvbetjeningsløsning, hvor borgere og virksomheder kan søge information og kommunikere med affaldsadministrationen.

Alt er samlet under kundens adresse og giver dermed et hurtigt overblik.

Få besked via selvbetjening

Gennem selvbetjeningsløsningen er det muligt at tilmelde sig SMS/e-mail varsel, der udsendes før de planlagte tømninger. Tilmeldte kunder kan desuden modtage aktuel driftsinformation via SMS/e-mail.

Derudover kan du:

Hvordan tilgår man selvbetjeningen?

Til betjening af borgerne og virksomhederne indeholder RENOMATIC en webløsning kaldet ”Mine Sider”. Webløsningen er tæt integreret med RENOMATIC og herfra kan alle henvendelser fra borgere og virksomheder styres via webløsningen ud fra fleksible skabeloner.

Få en demo af RENOMATIC

Udfyld formularen og hør fra os

Få en demo af RENOMATIC

Udfyld formularen og hør fra os