Om os

Digital løsning til affaldshåndtering – dit værktøj til effektive og enkle arbejdsprocesser

RENOMATIC er en digital løsning til administration, afregning og styring af affaldsindsamling. Systemet dækker hele processen – fra kunderegistrering til afhentning af affald.

Kommuner, affaldsselskaber og renovatører bruger RENOMATIC til at optimere og deres affaldshåndtering. Løsningen giver dig et stærkt værktøj til planlægning og styring af renovatøropgaver – så du får et effektivt workflow og et komplet overblik over den enkelte kunde.

Vores formål

Vores formål er at optimere affaldshåndteringen, så du kan bruge mindre tid på administration og mere tid på drift.

Med vores ekspertise hjælper vi dig med at minimere papirarbejde, strømline arbejdsprocesser og sikre en enkel affaldshåndtering, så du kan fokusere på det, der betyder mest – en effektiv og problemfri affaldsindsamling.

Mere end bare software

Med RENOMATIC får du ikke bare et system. Vi tror på samarbejde og partnerskab, og vi ved, at det er den gode service og lokale support, der gør hele forskellen. Derfor er det vores mål er at overgå forventningerne gennem en løsning, der ikke kun har bevist sit værd, men som er suppleret med grundig træning, implementering, projektledelse og support. Vores konsulenter er med dig hele vejen og hjælper dig med at implementere din løsning for at sikre en gnidningsfri proces.

RINA Digital Solutions

Vi finder den rette digitale løsning til din virksomhed

Få en demo af RENOMATIC

Udfyld formularen og hør fra os

Få en demo af RENOMATIC

Udfyld formularen og hør fra os